Reklamaatio-oikeus - Aduro Hybrid / pellettitakat

Onnittelut uudesta Aduro Hybrid / pellettitakastasi! Tanskan kuluttajasuojalain mukaan reklamaatio-oikeus on voimassa kaksi vuotta takan ostopäivästä lähtien. Ostokuitti, jossa on päiväys, toimii todistuksena reklamaatio-oikeudesta.

Kaikkien pellettitakkojen kohdalla saattaa olla välttämätöntä, että palamisilmanottoa ja syöttöruuvin pyörimisnopeutta säädetään takan toiminnan optimoimiseksi ja puhtaan ja tehokkaan palamisen saavuttamiseksi. Aduro ja huoltoyhteistyökumppanimme voivat valvoa ja säätää takkoja Aduro Cloud -pilvipalvelun välityksellä. Se on kuitenkin mahdollista vain, jos takka on kytketty palveluun Wi-Fi:n välityksellä. Aduro ei siis voi käsitellä takan toimintaa ja palamista koskevia valituksia, jos takka ei ole kytketty verkkoon.
Jos sinulla on ongelmia takan kytkemisessä verkkoon, saattaa se johtua paikallisesta Wi-Fi-verkosta, reitittimestä tai puhelinyhteydestä. Löydät ohjeet koskien Wi-Fi-kytkentää täältä, mutta Aduro ei ota vastuuta yhteyden toimimisesta. Voit tilata huollon kytkemään takkasi verkkoon. Jos haluat tehdä reklamaation takan toiminnasta tai palamisesta, tulee takan olla kytkettynä verkkoon. Vaihtoehtoisesti myös jotkin jälleenmyyjistämme tarjoavat apua asiassa.

Reklamaatio-oikeus ei koske:

  • Takan väärästä asennuksesta tai käytöstä johtuvia vahinkoja, kuten liian kuumaksi lämmittämisestä tai puuttuvasta huollosta ja ylläpidosta (mukaan lukien vuotuiset huoltokäynnit) johtuvia vaurioita. 
  • Irto-osia eikä kuluvia osia (tulenkestävät kivet, lasiosat, tiivisteet, kiskot, maalatut pinnat, sähkösytyttimet, anturit/kytkimet, tulipesät, valurautaritilät/-polttimet ja kahvat), sillä nämä osat kuluvat tavallisessa käytössä. Varaosia voi ostaa verkkokaupastamme webshop.
  • Vahinkoja, jotka ovat aiheutuneet sähköisestä ylijännitteestä, (kondenssi)vedestä savupiipussa ja sen läheisyydessä, liian hyvästä tai huonosta vedosta ja ylläpidon/puhdistuksen laiminlyönnistä.
  • Reklamaatioajan puitteissa tehtyjen korjausten yhteydessä tehtyä irrotusta tai uudelleenasennusta.
  • Reklamaatioajan puitteissa tehtyjen korjausten kuljetuskustannuksia. 
  • Ulkoisten tekijöiden tai esineiden takalle aiheuttamia vahinkoja.

LUE LISÄÄ