Reklamaatiolomake

Hyvä Aduron asiakas,

Jos huomaat Aduro-tuotteessasi vian tai puutteen, suosittelemme, että tutustut FAQ-osioomme ja ohjesivustoon ja -videoihin ennen reklamaation tekemistä. Useimmiten vastaus löytyy niistä.

Jos kuitenkin haluat tehdä reklamaation, pyydämme, että täytät sitä varten tämän LOMAKKEEN. Reklamaatiot käsitellään vain täytetyn ja lähetetyn lomakkeen perusteella. Alla on lomake, joka sinun on täytettävä, jos haluat tehdä reklamaation. Kauppalain mukainen reklamaatio-oikeus takkauuneille on kaksi vuotta ostopäivästä lukien. Todisteeksi tarvitaan ostokuitti, jossa on ostotapahtuman päivämäärä. 

Reklamaatio-oikeuden piiriin eivät kuulu:

  1. Virheellisestä asennuksesta ja käytöstä johtuvat vauriot, kuten esim. ylikuumentamisesta tai puuttuvasta kunnossapidosta johtuvat vauriot.
  2. Irto-osat ja kuluvat osat (tulenkestävät kivet, lasi, tiivisteet, kiskot, maalatut pinnat, sähkösytytin, anturit/kytkimet, valurauta-arina ja kahva), koska nämä kuluvat normaalissa käytössä. Näitä osia on saatavilla varaosina verkkokaupastamme.
  3. Ylijännitteestä, savupiipussa tai sen ulkopuolella olevasta (kondenssi)vedestä, liian korkeasta tai matalasta savupiipusta ja puuttuvasta kunnossapidosta/puhdistuksesta johtuvat vauriot.
  4. Asennus tai purku takuukorjauksen yhteydessä.
  5. Kuljetuskustannukset takuukorjauksen yhteydessä.
  6. Ulkoisten vaikutusten tai muiden esineiden takkauunille aiheuttamat vauriot.

Kun takuurekisteröit Aduro-takkauunin viimeistään 5 kuukauden kuluttua ostopäivästä, Aduro tarjoaa 5 vuoden takuun. Jos et ole vielä takuurekisteröinyt takkauuniasi, voit tehdä sen TÄÄLLÄ

Varmista, seuraavat liitteet ovat saatavilla (skannattujen tiedostojen ja kuvien koko saa olla enintään 2Mb/tiedosto):

  1. Kopio ostokuitista
  2. Kuva 1: Kokonaiskuva takkauunista ja piipusta
  3. Kuva 2: Lähikuva viasta
  4. Kuva 3: Asennus ulkopuolelta
  5. Takkauunin tuotenumero 

Käsittelemme reklamaatiot mahdollisimman nopeasti, vähintään 2-3 arkipäivän sisällä reklamaation vastaanottamisesta. Lähetämme sinulle kuittauksen vastaanotetusta reklamaatiosta ja myöhemmin vastauksen sähköpostilla.

Tärkeää: Kaikki tähdellä (*) merkityt kentät on täytettävä, jotta reklamaatiolomake voidaan lähettää.


TÄYTÄ REKLAMAATIOLOMAKE