Reklamaation tekeminen

Jos vastoin odotuksia huomaat virheen tai puutteen ostamassasi Aduro-tuotteessa, löydät apua asiakaspalvelukeskuksestamme. Sieltä löydät hyviä neuvoja takan asennukseen ja ylläpitoon ja vastauksia takkaasi koskeviin teknisiin kysymyksiin. Pyydämmekin, että käyt asiakaspalvelukeskuksestamme, ennen kuin teet reklamaation.

Jos haluat tehdä reklamaation, pyydämme sinua täyttämään alla olevan lomakkeen. Vain kyseisellä lomakkeella toimitetut reklamaatiot käsitellään. Kuluttajasuojalain mukaan reklamaatio-oikeus on voimassa kaksi vuotta takan ostopäivästä lähtien, ja ostokuitti, jossa on päiväys, toimii todistuksena reklamaatio-oikeudesta. Voit lukea lisää takkasi takuu- ja reklamaatioehdoista täältä:

  1. Aduro-kevyttakat
  2. Asgård-kevyttakat
  3. Aduro Hybrid

Ennen kuin täytät reklamaatiolomakkeen, hanki seuraavat tositteet/tiedot (skannatut tiedostot ja kuvat saavat olla kooltaan maks. 2MB per tiedosto):

  1. Kopio ostokuitista
  2. Kuva 1: Kuva, josta näkyy koko takka ja savuhormi sisätiloissa
  3. Kuva 2: Kuva itse ongelmast
  4. Kuva 3: Kuva, jossa näkyy asennus talon/asunnon ulkopuolella
  5. Takan tuotenumero (Näin löydät tuotenumeron)

Saat kuittauksen reklamaatiosi vastaanottamisesta ja myöhemmin vastauksen sähköpostitse.

Tärkeää: Kaikki tähdellä* merkityt kentät tulee täyttää, jotta reklamaation voi lähettää.


TÄYTÄ REKLAMAATIOLOMAKE


 

Näin löydät valmistusnumeron

Valmistusnumeroa on käytettävä, kun täytät reklamaatiolomakkeen. Näin löydät valmistusnumeron.
Useimmissa uuneissa valmistusnumero on leimattu käyttöohjeen etupuolella tai se löytyy uunin takana olevasta tyyppikilvestä. Tietyissä malleissa on erityisiä poikkeuksia:

- Aduro 9.4 ja 15.3: katso valmistusnumero tyyppikilvestä uunin alta
- Aduro 5.1: katso valmistusnumero tyyppikilven alaosasta uunin takaa. Lisäksi numero on leimattu luukun alaosan sisäpuolelle.
- Aduro-hybridiuunit: katso tuotenumero pellettisäiliön luukun sisäpuolelta