Reklamaatio-oikeus Aduro-hybridiuunit ja pellettiuunit
Onnittelut uudesta Aduro Hybrid / pellettitakastasi!
Reklamaatio-oikeus 3-vuotta
Tavaroiden myyntilain mukaisesti sinulla on kolmen vuoden reklamaatio-oikeus tuotteesi ostopäivästä alkaen*. Todisteeksi tarvitaan tuotteen alkuperäinen ostokuitti, josta ilmenee ostopäivämäärä.
Kaikkien pellettitakkojen kohdalla saattaa olla välttämätöntä, että palamisilmanottoa ja syöttöruuvin pyörimisnopeutta säädetään takan toiminnan optimoimiseksi ja puhtaan ja tehokkaan palamisen saavuttamiseksi. Aduro ja huoltoyhteistyökumppanimme voivat valvoa ja säätää takkoja Aduro Cloud -pilvipalvelun välityksellä. Se on kuitenkin mahdollista vain, jos takka on kytketty palveluun Wi-Fi:n välityksellä. Aduro ei siis voi käsitellä takan toimintaa ja palamista koskevia valituksia, jos takka ei ole kytketty verkkoon.
Jos sinulla on ongelmia takan kytkemisessä verkkoon, saattaa se johtua paikallisesta Wi-Fi-verkosta, reitittimestä tai puhelinyhteydestä. Löydät ohjeet koskien Wi-Fi-kytkentää täältä, mutta Aduro ei ota vastuuta yhteyden toimimisesta. Voit tilata huollon kytkemään takkasi verkkoon. Jos haluat tehdä reklamaation takan toiminnasta tai palamisesta, tulee takan olla kytkettynä verkkoon. Vaihtoehtoisesti myös jotkin jälleenmyyjistämme tarjoavat apua asiassa.
Huomautus: Reklamaatio-oikeus ei koske seuraavia:
- Takan väärästä asennuksesta tai käytöstä johtuvia vahinkoja, kuten liian kuumaksi lämmittämisestä tai puuttuvasta huollosta ja ylläpidosta (mukaan lukien vuotuiset huoltokäynnit) johtuvia vaurioita.
- Irto-osia eikä kuluvia osia (tulenkestävät kivet, lasiosat, tiivisteet, kiskot, maalatut pinnat, sähkösytyttimet, anturit/kytkimet, tulipesät ja valurautaritilät/-polttimet), sillä nämä osat kuluvat tavallisessa käytössä. Varaosia voi ostaa verkkokaupastamme webshop.
- Vahinkoja, jotka ovat aiheutuneet sähköisestä ylijännitteestä, (kondenssi)vedestä savupiipussa ja sen läheisyydessä, liian hyvästä tai huonosta vedosta ja ylläpidon/puhdistuksen laiminlyönnistä.
- Ulkoisten tekijöiden tai esineiden takalle aiheuttamia vahinkoja.
*Muistathan, että reklamaatio-oikeus määräytyy uunin ostomaassa noudatettavan tavaroiden myyntilain mukaan. Uunin huoltopalvelut eivät koske uunia, joka viedään toiseen maahan tai alueelle, joka on kaukana alkuperäisestä ostopaikasta (esim. saarelle). Osta uuni aina siitä maasta tai siltä alueelta, johon aiot asennuttaa sen.