Ota yhteyttä
Huomautus: Tuotteidemme korkean kysynnän, maailmanlaajuisen perusmateriaalien puutteen ja siten pidempien toimitusaikojen vuoksi asiakaspalvelumme on poikkeuksellisesti ruuhkautunut. Emme voi valitettavasti vastata normaalissa 3–4 työpäivän vastausajassa ja suosittelemme siksi, että haet apua itsepalvelusta ennen kuin otat meihin yhteyttä. Kiitos ymmärryksestäsi.
Yleiset tiedustelut
Yleisiä kysymyksiä / uuden uunin ostoa koskien, voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen info@aduro.dk.
Reklamaatiot
Jos huomaat vian tai ongelman takkauunissasi, pellettiuunissasi tai hybridi uunissasi, löydät apua ja neuvontaa asiakaspalvelukeskuksestamme päivisin ja öisin - ilman odotusaikaa. Jos haluat silti rekisteröidä reklamaation, on tärkeää, että meillä on tarvittavat tiedot, jotta voimme auttaa sinua parhaalla mahdollisella tavalla.
TÄYTÄ REKLAMAATIOLOMAKE
Huomautus: Reklamaatiolomaketta ei voi lähettää ilman kolmea liitettyä kuvaa. Jos reklamaatiosi koskee varaosaa, tarviketta tai ulkotuotetta, voit yksinkertaisesti liittää kolme samanlaista kuvaa viasta.
Ota yhteyttä asiakaspalveluun
Asiakaspalvelu voi auttaa sinua kysymyksissä koskien nykyistä Aduro uuniasi. Lähetä sähköpostia osoitteeseen service@aduro.dk.